Förra året den här tiden var jag smal

igår åt jag:
 
två leverpastejsmackor
kaffe
en tablettask
pasta med bacon och grädde
te
en kokt korv med bröd
40 gram marabou choklad
100 gram marabou choklad
90 gram hamburgare med bröd

mådde illa på kvällen och såg att jag blivit fetare
det är precis som om celluliterna har blivit tydligare på låren
jag tror att jag har distans eftersom jag är trettitvå
men det har jag inte
egentligen bryr jag mig väldigt mycket om vad jag äter
jag är tragisk
i nästan varje tugga finns tanken med
äta eller inte äta
jag kan inte bestämma mig om jag vill vara i storlek 36 eller 38 (eller 40?)
det är stor skillnad på de två
ska börja ett nytt liv idag
snälla tankar
snäll mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0